Finale TNO Entrepreneur Team Challenge

Welk team mag een high-tech bedrijf starten met support van TNO?

06 NOVEMBER 2012, HAARLEM
Samenvatting
Op 18 en 19 oktober hebben 7 studenten teams 24 uur de tijd gehad om een business case te schrijven voor een bewezen en gepatenteerde technologie van TNO. Er zijn twee teams geselecteerd die 3 weken de tijd hebben gehad om hun business case te perfectioneren. Op 9 November strijden beide teams voor de prijs, zie flyer voor details
Indien u aanwezig wilt zijn stuur dan een email naar: akapitein@secureview.nl, of bel voor verdere info: 0646331705
  • Default avatar2

André Kapitein

Secureview B.V.
    Vaalmuiden 3
    1046 BV Amsterdam
Over Secureview en TNO binden de strijd aan tegen slechte camerabeelden

Secureview is een innovatieve, onafhankelijke producent van state of the art technologie voor camera’s, die daarmee extreem goed beeld leveren bij slechte lichtomstandigheden. Ze vormen hét slimme alternatief voor de huidige generatie cctv-camera’s. Het hart van deze camera wordt gevormd door een gepatenteerde technologie die zijn oorsprong vindt in de defensiewereld. Onze business partner TNO heeft deze techniek ontwikkeld voor de defensie industrie. De uitzonderlijke software kent z’n weerga niet. Die vindt u zelfs in de Joint Strike Fighter. Maar ook in de meest uiteenlopende imaging toepassingen om de kwaliteit van beeldmateriaal sterk te verbeteren.